Zmyślona - Katarzyna Michalak

 


Kolejny raz zaczęłam czytać, właściwie słuchać od tyłu. Często nie sprawdzam czy coś jest z cyklu czy nie. Lubię powieści Katarzyny Michalak. Są lekkie i przyjemne do czytania. Zapraszam na kolejną recenzję.


Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie, 2011
Liczba stron: 320

Cykl: Słoneczna trylogia (tom 3)

Krótko o książce

Kolejna historia o miłości z przeszkodami. Jak to w książkach (i w życiu) bywa mamy tutaj miłość, która poddana jest wielu próbom. Dodatkowo mamy tutaj Patryka, który nagle musi zmierzyć się z dwójką dzieci, a wcześniej wiódł spokojne i poukładane życie.

Czy miłość przetrwa? Czy chłopak poradzi sobie z opieką nad dziećmi? To już musicie sami przeczytać.

Moja subiektywna ocena

Słuchało mi się dobrze. Trochę mnie wkurzało, że audiobooka podzielili tylko na tyle części ile rozdziałów. Mimo tego, że niektóre rozdziały miały przenoszoną akcję i można było spokojnie przerwać słuchanie bez utraty wątku. Nie lubię przerywać słuchania w połowie, gdyby każdy watek podzielili na osobną ścieżkę byłoby mi łatwiej. A tak starałam się słuchać od początku do końca ścieżkę, która momentami trwała po 1,5 godziny. Ale do rzeczy.

Sam pomysł i sposób pisania autorki podoba mi się. Lubię książki, które są lekkie i nie wymagają absolutnego skupienia żeby zrozumieć o co chodzi. Wiem, że jak sięgam po Katarzynę Michalak to właśnie tak będzie. I tym razem się nie zawiodłam.

Moja ocena: 3,5/5
Kolejna recenzja: Jacek Galiński - Komórki się pani pomyliły

Komentarze

Popularne posty